Ремонт трифазника та розслідування причин схожих пошкоджень на різних майданчиках.
Що розповів замовник
Вигоріли автомати за фазою А й далі за фазою С, що встановлені у ввідно-розподільному електрощиті, від якого живився трифазний ДБЖ на 30 кВа. ДБЖ не стартує або йде в байпас. Схожа ситуація повторюється у різний час на різних об’єктах.
Що ми побачили
Після демонтажу, аналізу та необхідних вимірювань ми виявили пробій силових елементів (гібридних тиристорів, гібридних IGBT-модулів), вигорілі трансформатори вторинного живлення та інші пошкоджені надмірною температурою радіокомпоненти, а також конденсатори відповідних DC/DC шин, що вибухнули.
Що зробив наш інженер
Тривалість ремонту
7 р.д. + час на переговори, очікування запчастин, узгодження всередині компанії замовника, оформлення документів, організаційні моменти.
Вартість ремонту
10% від ринкової вартості нового трифазного ДБЖ.
Думка інженера сервісного центру «Мегатрейд»
Впродовж кількох років замовник привіз до нашого сервісного центру 8 трифазних ДБЖ. Вони були встановлені на різних майданчиках, але мали схожі проблеми: вигорання двох каналів в ДБЖ із трьох. На наш погляд можливою причиною цього стало незбалансоване навантаження на фазах, внаслідок чого одна з фаз ставала більш навантаженою, ніж інші. Відповідно струми, що протікають через з'єднання нуля, значно збільшуються. Якщо місця з'єднань ослаблені, то контакти гріються, що спричиняє обрив (відгорання) контакту. Як наслідок — перевищення напруги на фазі/фазах і вихід ДБЖ з ладу.
Ми рекомендували замовнику встановити автомати відповідно до розрахункового струму навантаження (без завищень), а також своєчасно привозити ДБЖ на планове техобслуговування.