(044) 585 09 11

Телефон у Києві

(067) 216 49 74

Viber, Telegram, WhatsApp

пн-птн 9:00 – 18:00

Графік роботи

Як передати обладнання до сервісного центру «Мегатрейд»?

Привезти особисто

м. Київ, ст.м. Шулявська,
вул. Смоленська, 31-33

пн-птн 9:00 - 18:00
Точка зупинки для передання обладнання
Точка зупинки для передання обладнання

Відправити поштою
(вага — до 1000 кг)

Відділення «Нової пошти» № 148

м. Київ, просп. Перемоги, 67, корпус L, Паніматченко Олексій (для сервісного центру),
(098) 307 88 44.

Номер ТТН

Обов'язково повідомте нам номер ТТН та вашої сервісної заявки (він надходить на вашу е-адресу негайно після відправлення сервісної заявки): service@megatrade.ua, (067) 216 49 74.

Адреса для документів

Відділення «Нової пошти» № 58
м. Київ, вул. Олекси Тихого, 49 Сидоренко Надія (для cервісного центру), (073) 110-98-34.

Або відправте «Укрпоштою»:
вул. Смоленська, 31-33, м. Київ, 03057, Україна, компанія «Мегатрейд»

Плануєте передати обладнання в ремонт?

Будь ласка, надішліть нам перед цим сервісну заявку, щоб ми мали усі необхідні дані про несправне обладнання та контактних осіб з вашої сторони.

Поширені питання

  • ДБЖ та промислові джерела живлення, в т.ч. замінюємо АКБ
  • активне мережне обладнання — точки доступу, комутатори, маршрутизатори
  • сервери та системи збереження даних
  • системи відеонагляду — IP-камери, рекордери, відеореєстратори
  • офісну техніку — ПК, ноутбуки, монітори
  • системи друку Ricoh — промислові друкарські машини, дублікатори, принтери та БФП виробництва Ricoh
  • деяке інше обладнання — дрони (професійні, спортивні, спеціального призначення — для доправлення вантажів, аграрні, військові), тепловізори, дальноміри, радіостанції, переговорні пристрої, 3D-принтери з технологіями друку FDM та DLP

Спочатку ми маємо зробити діагностику, щоб розуміти характер пошкодження. Після цього відповімо, чи зможемо його відремонтувати.

➜ Орієнтовні ціни на діагностику

Остаточна ціна залежитиме від складності обладнання та кількості часу, витраченого на ці роботи. Ми зможемо назвати її після виконання діагностики — впродовж 3 днів після передачі пристрою до сервісного центру.

Так, наш інженер може приїхати на місце, де встановлене обладнання. Зазвичай це виправдано для великогабаритного обладнання.

Ця послуга надається за попередньою оплатою.

Планова ціна виїздної діагностики встановлюється залежно від складності обладнання та несправності. Може становити 720 грн або вище. 

Якщо після діагностики обладнання передається нам для подальшого ремонту, її ціна вираховується із вартості ремонту.

➜ Орієнтовні ціни на ремонт

Точну ціну ми зможемо назвати після того, як виявимо причину несправності та складемо план ремонту. Для цього потрібно передати несправний пристрій до сервісного центру. Наш інженер огляне його, виконає діагностику (триває до 3 днів) та визначить ремонтопридатність. Якщо пристрій придатний для ремонту, ми повідомимо вам вартість, термін ремонту та узгодимо усі необхідні питання.

Перед тим, як передавати нам несправний пристрій, будь ласка, надішліть нам сервісну заявку!

Відповідь на це питання ми знатимемо після діагностики вашого пристрою. 

Наш інженер визначає термін ремонту одночасно із ціною ремонту на підставі результатів діагностики несправного пристрою. Тому спочатку потрібно надіслати сервісну заявку та передати пристрій до сервісного центру.

Після діагностики ми повідомимо вам точну вартість, термін ремонту та узгодимо усі необхідні питання.

Важливо! Ми назвемо вам фактичний час, що знадобиться для проведення ремонту та (у разі необхідності) замовлення запчастин. Тобто цей період не вхраховує час на переговори, погодження всередині компанії-замовника, оформлення документів, інші організаційні моменти).

У своїй сервісній заявці ви повідомите свої контактні дані. Ми надсилатимемо вам інформацію щодо статусу ремонту на вашу е-пошту або зателефонуємо, щоб нагадати, що відремонтований пристрій можна забрати. 

Так, сервісний центр «Мегатрейд» надає 6 місяців гарантії на виконані роботи.

Надішліть сервісну заявку. Впродовж 30 хвилин (у робочий час пн-пт 9:00-18:00) ви отримаєте е-поштою відповідь від нас про те, чи можна передати несправне обладнання нам на діагностику. Передайте несправне обладнання до сервісного центру «Мегатрейд» (особисто або Новою поштою). Надалі ми інформуватимемо вас про стан вашої заявки е-поштою.

Передати обладнання можна особисто (м. Київ, ст.м. Шулявська, вул. Смоленська, 31-33) або Новою поштою (відділення НП № 148, м. Київ, просп. Перемоги, 67, корпус L, Паніматченко Олексій (для сервісного центру), (093) 147-14-85). Просимо перед цим надіслати нам сервісну заявку, аби ми мали попередні дані щодо приладу та вашу контактну інформацію.

Сервісна заявка містить необхідну інформацію для ідентифікації приладу, опис несправності та ваші контактні дані. Ці дані потрібні для замовлення діагностики та ремонту.

  • Якщо обладнання різне (напр., ДБЖ та точка доступу),  заповнюйте заявки окремо для кожного з приладів.
  • Якщо обладнання однотипне (напр., 4 ДБЖ) достатньо однієї заявки.

Потрібна консультація? Напишіть нам!

Ми відповімо впродовж
30 хвилин у пн-пт
з 9:00 до 18:00.