profilaktyka

Головне для всіх компаній — безперервність технологічних процесів. Будь-яка зупинка зазвичай тягне за собою фінансові втрати.

Але навіть за обмеженого бюджету можна істотно продовжити час безвідмовної роботи обладнання, проводячи планове профілактичне обслуговування (ТО).

Кількість ТО регламентується виробником обладнання, але дуже залежить від місця експлуатації: чи то вентильована закрита шафа, чи спеціалізоване приміщення для ІТ-обладнання, чи виробниче або офісне приміщення. Відповідно до цього кількість ТО може коливатися від 1 до 4 разів на рік.

Для забезпечення максимальної надійності обладнання виробники рекомендують покупцям укладати сервісні угоди з авторизованим сервісним центром та передбачати в ньому обов’язкове ТО обладнання щонайменше раз на рік заважаючи на його «критичність» та умови експлуатації.

Сервісцентр «Мегатрейд» надає послугу з технічного обслуговування обладнання. Ми запропонуємо вам варіанти обслуговуванн як на території нашого сервісного центру в Києві, так і за місцем експлуатації.

За фактом виконаних робіт надаємо звіт, що містить:
фіксування основних параметрів та їх зміну на поточний момент, перелік проведених робіт.

У разі виявлення значних відхилень, які неможливо усунути в процесі ТО, ми надамо рекомендації щодо їх усунення.

Потрібна допомога з обладнанням?

Заповніть заявку і ми зателефонуємо вам впродовж 30 хвилин.

Усі послуги

Зв'яжіться з нами!

Потрібен ремонт?

Надішліть нам сервісну заявку, щоб ми розуміли яке обладнання зламалося і з ким тримати зв'язок

Створити заявку

Потрібна консультація?

Надішліть нам запит і ми зв'яжемося з вами впродовж
30 хвилин

Надіслати запит

Як передати обладнання?

Передати обладнання до сервісного центру можна особисто або «Новою поштою»

Докладніше

Випадки з практики