Ваша сервісна заявка вже у нас, дякуємо!

Також ми направили вам е-листа, де зафіксували її № та деталі.

Що далі?

Отримайте відповідь

Ми ознайомимося із заявкою (у пн-пт з 9:00 до 18:00) та впродовж 30 хвилин повідомимо вам е‑поштою, чи можна передавати обладнання нам на діагностику.

Ми домовимося з вами про виїздну діагностику. Її планова вартість — від 720 грн залежно від складності обладнання та несправності — сплачується наперед. Якщо після діагностики обладнання передається нам для подальшого ремонту, ця сума вираховується із вартості ремонту.

Передайте обладнання

Несправне обладнання можна передати до сервісного центру «Мегатрейд» «Новою поштою» або особисто.

Очікуйте на результат

Ми отримаємо від вас несправне обладнання, продіагностуємо його впродовж 3 днів та е-листом повідомимо вам, чи придатне воно до ремонту, а також вартість і термін ремонту.

  • Діагностика є безкоштовною, якщо ви залишаєте обладнання у сервісному центрі «Мегатрейд» для подальшого ремонту.
  • Якщо після діагностики ви вирішите забрати обладнання, за діагностику потрібно буде сплатити. ➜ Орієнтовна вартість діагностики

Як передати обладнання?

відправте «Новою поштою»

Відділення «Нової пошти» № 148, м. Київ, просп. Перемоги, 67, корпус L, Паніматченко Олексій (для cервісного центру), (098) 307 88 44.

Номер ТТН

Обов'язково повідомте нам номер ТТН та № вашої сервісної заявки (ми надіслали його на вашу е-пошту). Наші контакти: service@megatrade.ua,
(067) 216 49 74.

передайте особисто

м. Київ, ст.м. Шулявська, вул. Сім'ї Бродських (колишня Смоленська), 31-33
Графік роботи: пн – птн  9:00 18:00
Тел: (067) 216 49 74, (044) 585 09 11

Точка зупинки для передання обладнання
Точка зупинки для передання обладнання