Сервісний центр має право відмовити в гарантійному ремонті та сервісі у разі порушення умов, на яких надається гарантія.
Найпоширеніші причини відмови у гарантійному ремонті:
Порушення гарантійної пломби
Зривання або пошкодження гарантійної пломби: випадково або через несанкціоноване розкриття корпусу.
Несанкціонований ремонт
Спроба самостійного ремонту обладнання або ремонт не в авторизованому сервісному центрі: зміна конструкції виробу, внутрішніх комунікацій або схем, заміна компонентів.
Випадкові пошкодження
Механічні або інші пошкодження пристрою в процесі транспортування чи експлуатації: вплив рідини, запилення, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо.
Неправильна експлуатація
Використання приладу не за призначенням або недотримання під час експлуатації правил, рекомендованих виробником: підключення до мережі з параметрами відмінними від зазначених у технічних умовах, підключення навантажень, що перевищують номінальну потужність виробу тощо
Пошкодження через дефекти системи
Пошкодження, спричинені дефектами системи в якій використовувався прилад або які виникли внаслідок з'єднання та підключення приладу до іншого обладнання.
Проблеми електроживлення
Вихід з ладу обладнання внаслідок аварійних відхилень напруги електромережі (підвищення чи зниження) або неправильного підключення до електромережі.
Вплив навколишнього середовища
Ушкодження внаслідок природних явищ та стихійних лих (блискавка, пожежа, залиття тощо).
Природні причини
Природне зношування або вичерпання ресурсу.
Потрібна допомога з обладнанням?
Заповніть заявку і ми зателефонуємо вам впродовж 30 хвилин.