Що таке діагностика та навіщо вона потрібна?
Діагностика — це процедура перевірки працездатності обладнання на відповідність технічним характеристикам виробника та виявлення вузлів, які їм не відповідають. Діагностика потрібна, щоб знайти несправність та оцінити ресурси, необхідні для її усунення.
Із чого складається діагностика?
Скільки триває діагностика?
Зазвичай 3 дні. Але термін може коливатися від 2 до 5 днів залежно від складності поломки та самого обладнання.
Скільки коштує діагностика?
Якщо ви передали обладнання на діагностику до сервісного центру «Мегатрейд» і залишаєте його для подальшого ремонту, то для вас діагностика буде безкоштовною.
Якщо ви вирішите забрати обладнання без подальшого ремонту, діагностика буде платною. Ціна залежатиме від складності пристрою та проведених робіт з діагностики.
-
Діагностика будь-якої складності Безкоштовно
для обладнання, яке після діагностики залишається для ремонту у сервісному центрі «Мегатрейд»
-
Проста від 360 грн з ПДВ
● ДБЖ потужністю до 2-х кВА ● SMB-обладнання
-
Складна від 720 грн з ПДВ
● ДБЖ потужністю 3 – 6 кВА ● комутатори 2-го рівня ● IP-телефонія
● точки доступу ● маршрутизатори (роутери) ● IP-камери ● NAS-системи
● зарядні станції -
Дуже складна від 960 грн з ПДВ
● ДБЖ потужністю понад 6 кВА ● комутатори 3-го рівня та вище ● ISR-маршрутизатори ● сервери та СЗД ● blade-системи ● відеореєстратори
● системи відео-конференц-зв'язку
Гарантія на виконаний ремонт — 6 місяців
Сервісний центр «Мегатрейд» надає гарантію на виконані ремонтні роботи. Вона поширюється на заявлену вами несправність, що була нами усунена.
Потрібна допомога з обладнанням?
Заповніть заявку і ми зв’яжемося з вами впродовж 30 хвилин.