Що таке гарантія? (гарантійні зобов'язання виробника)
Кожен виробник гарантує стабільну роботу свого обладнання впродовж певного терміну за умови дотримання покупцем рекомендацій з експлуатації, що надаються разом з технічною документацією на виріб.
Що таке гарантійний ремонт?
Якщо пристрій експлуатувався згідно з рекомендаціями виробника, але вийшов з ладу впродовж дії гарантійного терміну, його роботоздатність має бути відновлена безкоштовно шляхом ремонту.
Гарантійний ремонт і сервіс здійснють лише сервісні центри, яким виробник обладнання надав статус «Авторизований сервісний партнер».
Сервісний центр «Мегатрейд» приймає для гарантійного ремонту та сервісу все обладнання, яке було придбане через партнерську мережу проєктного дистриб’ютора «Мегатрейд» (перевірка обладнання на відповідність цій умові виконується за серійним номером приладу), а саме обладнання таких виробників:
- Allied Telesis
- Asus
- Asustor
- Aten
- Conteg
- Delta
- Ecotap
- Edizon
- Elinta Charge
- EnGenius Networks
- Grafcut
- IDentyTech
- Iecho
- Image Access
- Infoblox
- Mohr
- Morgana
- NetApp
- Parrot
- Planet
- Ricoh
- Ruckus Wireless
- Sato
- Smartoptics
- Synology
- Tauler
- Teltonika
- Uchida
- Valiani
- Vivid
- ZKTeco
Крім цього, сервісний центр «Мегатред» пропонує низку додаткових сервісів, в т.ч. технічну підтримку та продовження терміну гарантії придбаних у Мегатрейд джерел безперебійного живлення (ДБЖ) виробництва Delta.
Скільки триває гарантійний ремонт?
Впродовж 14 днів. Термін може збільшитися, якщо це погодили і замовник, і сервісний центр. Наприклад, якщо потрібно більше часу на поставку запчастин чи приладу на заміну.
Скільки коштує гарантійний ремонт?
Для замовника — безкоштовно.
Гарантія на виконаний ремонт — 6 місяців
Сервісний центр «Мегатрейд» надає гарантію на виконані ремонтні роботи. Вона поширюється на заявлену вами несправність, що була нами усунена.
Потрібна допомога з обладнанням?
Заповніть заявку і ми зв’яжемося з вами впродовж 30 хвилин.