Імовірне збільшення термінів діагностики (до 12 р.д.) та ремонту (до 21 р.д.) на час воєнного стану

termin-diarn-i-remontu_1200x700

«Я передала вам зарядну станцію в ремонт 2 тижня тому. Чому вона досі на етапі діагностики?» — обурюється наша замовниця. 

Подібні нарікання від замовників нам доводиться чути все частіше. Воєнний стан в Україні та блекаути внаслідок російських обстрілів впливають на життя кожного українця, кожної української компанії. 

У мирний час етап діагностики тривав 2-5 робочих днів, ремонт — 14. На термін ремонту могли впливати додаткові обставини, наприклад, коли ми призупиняли роботи в очікуванні дозволу від замовника на виконання ремонту чи доставляння необхідних запчастин від постачальника. 

Тепер до цих перепон додалися реалії воєнного стану: перебої з електрозабезпеченням значно збільшили кількість обладнання, що виходить із ладу та потрапляє до сервісного центру. А ось швидко збільшити кількість кваліфікованих інженерів, які можуть забезпечити високу якість ремонту, на жаль, неможливо. Ба більше, через мобілізацію їхня кількість може скорочуватися. Також впродовж робочого дня є імовірність зникнення світла чи виникає потреба спускатися до сховища. Це забирає час, який раніше ми витрачали на робочі задачі.

Тільки висококваліфіковані фахівці

Для сервісного центру «Мегатрейд» дуже важлива довіра замовників. Тому ремонт їхнього обладнання здійснюють тільки висококваліфіковані фахівці кількість яких, на жаль, обмежена.

Через усі ці фактори ми вимушені тимчасово збільшити на 5-7 робочих днів терміни, які відводимо на діагностику та ремонт обладнання, що потрапляє до сервісцентру «Мегатрейд». 

Отже, тепер діагностика може тривати 2-12 робочих днів, ремонт — 14-21 робочий день. Втім, за умов стабільного електропостачання та невеликої кількості повітряних тривог, ми зробимо все, аби дотримуватися термінів, які діяли у мирний час.

Дізнатися статус ремонту за номером свого замовлення ви завжди можете е-поштою: service@megatrade.ua, телефоном чи через Viber, Telegram, WhatsApp: (067) 216 49 74. На листи та повідомлення ми відповідаємо впродовж 30 хвилин у робочі дні з 9:00 до 18:00. Крім цього, невдовзі на сайті сервісного центру «Мегатрейд» стане доступною можливість дізнатися статус ремонту в режимі онлайн.

Ми цінуємо своїх замовників та сподіваємося на розуміння.

Потрібна допомога з обладнанням?

Заповніть заявку і ми одпишемося вам впродовж 30 хвилин.

Усі послуги

Зв'яжіться з нами!

Потрібен ремонт?

Надішліть нам сервісну заявку, щоб ми розуміли яке обладнання зламалося і з ким тримати зв'язок

Створити заявку

Хочете з'ясувати подробиці?

Надішліть нам запит і ми зв'яжемося з вами впродовж
30 хвилин

Надіслати запит

Як передати обладнання?

Передати обладнання до сервісного центру можна особисто або «Новою поштою»

Докладніше

Випадки з практики