У квітні 2022 року сервісний центр «Мегатрейд» розширив спектр обладнання, для якого виконує позагарантійний ремонт та сервіс.
Як замовити ремонт?
Надішліть сервісну заявку
Так ви повідомите нам які саме проблеми ви маєте з обладнанням, а ми впродовж 30 хвилин (у робочі дні з понеділка по п'ятницю з 9 до 18) надамо відповідь щодо можливості ремонту.
Надіслати сервісну заявку Передайте обладнання в ремонт
Після того, як ви отримаєте від нас е-листа із запрошенням на ремонт, ви можете надіслати обладнання Новою поштою або принести його особисто до сервісцентру «Мегатрейд» в Києві.
Як передати обладнання Дізнайтеся результати діагностики
Спочатку інженер сервісцентру виконає діагностику, щоб визначити несправність та ремонтопридатність пристрою. Це відбудеться впродовж 3 днів після отримання нами обладнання. Після цього ви отримаєте від нас е-листа, де буде зазначено чи придатний пристрій для ремонту, вартість та термін ремонту. Якщо ви дасте згоду на подальший ремонт, ми його виконаємо. Якщо ви вирішите відмовитися — потрібно буде сплатити вартість діагностики після чого ми повернемо вам пристрій.
Докладніше про діагностику та її вартість Потрібна допомога з обладнанням?
Заповніть заявку і ми зв’яжемося з вами впродовж 30 хвилин.